50 years of UNCONDITIONAL LOVE


UNCONDITIONAL slavi 50 godina izvrsnosti u industriji kućnih ljubimaca

UNCONDITIONAL, pionir u industriji kućnih ljubimaca, proslavio je svoju zlatnu obljetnicu - 50 godina kontinuiranih inovacija, kvalitete i izvrsnosti. 
Od skromnih početaka 1974. godine, kada je osnovan u Splitu,  pod tadašnjim imenom ZOO HOBBY, UNCONDITIONAL je danas narastao u vodeću tvrtku s 50 ZOOCITY maloprodajnih trgovina u Hrvatskoj, upravljajući veleprodajom u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji i zapošljavajući gotovo 450 ljudi.
UNONDITIONAL dovodi najtraženije dobavljače hrane i opreme za kućne ljubimce tisućama veterinara, pet shopova i ljubitelja kućnih ljubimaca u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji.
Poveznica je između potreba kupaca u našoj regiji i proizvoda koje nude globalni dobavljači.

 

Povijest pionirskih poduhvata 

Te davne 1974. godine, obitelj Varda je krenula u novu pustolovinu jer su samo rijetki tada ljubimce smatrali dijelom obitelji.
Vatroslav Varda osnovao je UNCONDITIONAL (prije poznat kao ZOO HOBBY) kao jednu od prvih specijaliziranih trgovina za kućne ljubimce u Hrvatskoj. Sa svojim stručnim savjetima i uslugama, Vatroslav Varda postavio je temelje za posao kojim danas upravlja njegov sin, Edvard Varda.

 

Vatroslav Varda, osnivač ZOO HOBBY-a

Edvard Varda, Predsjednik Uprave UNCONDITIONAL-a

Vizija i rast

"Izazovi s kojima se moj otac suočavao u ranim godinama poslovanja oblikovali su naše temelje. Kroz iskrene odnose s kupcima i stručne savjete, uspio je održati posao," kaže Edvard Varda. U kasnim srednjoškolskim godinama, Edvard je počeo raditi puno radno vrijeme, a 1999. godine preuzeo je tvrtku potpuno. Danas, nakon 25 godina vođenja tvrtke, UNCONDITIONAL je prepoznat kao odlično mjesto za rad i rast, s konstantnim fokusom na inovacije i praćenje trendova.
Upravo su ljudi ti koji su UNCONDITIONAL doveli do uspjeha i razvoja od male obiteljske firme s četiri zaposlena do srednje velike tvrtke kojoj su stalni razvoj ljudi, growing mindset i znatiželja u svakodnevnom i dugoročnom fokusu. Svaki član tima, od ukupno preko 450 zaposlenih, neizostavan je dio zajedničke misije, a to je omogućiti što većem broju ljudi da pruži najbolju moguću brigu životinjama.
„An unconditional company for unconditional companions“ nije samo izjava, to je stil života.

Industrija kućnih ljubimaca

Industrija kućnih ljubimaca prosječno raste tri do pet posto godišnje u posljednjih 30 godina. Danas su kućni ljubimci postali dio obitelji, a naši kupci žele samo najbolje za svoje ljubimce, od hrane s visokim udjelom mesa do pametnih igračaka. Za veće životinje, uzgoj na farmama daje prioritet preventivnoj njezi i smanjenju upotrebe veterinarskih lijekova.

ZOOCITY

ZOOCITY broji 50 poslovnica, u gotovo svim velikim i srednje velikim gradovima, pružajući tako preko 250 radnih mjesta. 
Ovaj najrašireniji hrvatski nacionalni lanac trgovina s proizvodima za kućne ljubimce, ima 6 poslovnica u XXL formatu, s površinama od 500 do 800 m2. Poslovnice zadovoljavaju sve najnovije standarde u opremanju prostora, posebice u tehničkim i životnim uvjetima za sve ljubimce. U pojedinim poslovnicama kupci mogu pronaći i već dobro poznatu ZOOCITY pekarnicu koja nudi svježe pečene keksiće za pse. Asortiman uključuje preko 8.000 artikala za sve vrste kućnih ljubimaca od svjetski poznatih brandova hrane, opreme i igračaka pa sve do veterinarsko-medicinskih proizvoda za ljubimce. Budući da se velika važnost pridaje praćenju svjetskih dostignuća u brizi za životinje, ZOOCITY svoju ponudu sustavno nadograđuje novim brendovima i asortimanom.


Na području Hrvatske ZOOCITY je trenutno u fazi intenzivne ekspanzije te je u 2024tvorio ukupno 10 poslovnica, s ukupnom investicijom u ljude, opremu, asortiman i same dućane u iznosu od 4 milijuna €, a jednako ambiciozni planovi su i za iduće dvije godine. Uz to, u 2024. godini bit će otvoren i prvi ZOOCITY u susjednoj Sloveniji.


Veliki uspjeh polučio je i webshop zoocity.hr koji svim kupcima nudi mogućnost bezbrižne skrbi o ljubimcima iz udobnosti vlastitog doma. A osim jednostavne, brze i pouzdane kupnje na zoocity.hr može se pronaći i mnoštvo važnih informacija u blog rubrici - od aktualnih tema i zanimljivosti do detaljnog pregleda pasmina ljubimaca.

 

Agilnost i oprez

Za tvrtku naše veličine, agilnost u donošenju odluka je ključna, ali ne bez opreza. "Morate biti brzi, ali ne srljati," naglašava Edvard Varda. Naš cilj je razumjeti potrošačke navike i prilagoditi se njihovim potrebama bez kompromitiranja kvalitete usluge.

 

Dugoročni ciljevi

U posljednjih osam godina, UNCONDITIONAL je učetverostručio prihode i broj zaposlenih. Naš cilj je završiti 2024. godinu s prihodom od 50 milijuna eura i do 2028. godine doseći prihod od 100 milijuna eura, zapošljavajući ukupno 800 ljudi. Značajno postignuće u 2022. godini bilo je sklapanje joint venture-a s njemačkom grupom Fressnapf, što nam je omogućilo vrijedne uvide i znanja za daljnji rast.
U Fressnapfu smo prepoznali jakog i pouzdanog partnera koji je kao snažan, manjinski dioničar inicijalno uložio u jačanje UNCONDITIONAL grupe u Hrvatskoj i susjednim zemljama. „Naše zajedničko ulaganje koja pokriva tržišta u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji i Bugarskoj, bio je logičan korak za postizanje naše vizije, odnosno strasti i bezuvjetne predanosti o skrbi prema svim našim klijentima: kućnim ljubimcima, njihovim ljubiteljima, B2B klijentima, ali i drugim profesionalcima za kućne ljubimce“ izjavio je Edvard Varda, vlasnik UNCONDITIONAL-a. 

Idući korak prema tržišnom vodstvu u Hrvatskoj bio je preuzimanje češkog lanca trgovina specijaliziranih za kućne ljubimce – SuperZoo. Ovom akvizicijom, UNCONDITIONAL je preuzeo četiri nove lokacije.„Fokus na kontinuirani i održivi rast naš je ključni pokretač, podržavajući maloprodaju, ali i fokusirajući se na snažne B2B odnose s lokalnim tržištima na kojima poslujemo.“ rekao je Varda.

 

 

Rebranding

Odluka o rebrandingu iz Zoo Hobby u UNCONDITIONAL bila je potrebna kako bi se bolje predstavila naša misija bezuvjetne brige za kućne ljubimce. Novo ime predstavlja našu predanost kupcima i ljubimcima na svim tržištima na kojima poslujemo.

Temeljne vrijednosti

Naše četiri temeljne vrijednosti - znatiželja, briga, samosvijest i Sistem 2 - vode sve što radimo. One čine temelj naše kulture tvrtke i ključ su budućeg uspjeha.

 

Poruka za budućnost

"Želimo nastaviti okupljati dobar tim i dobre ljude, pružajući im priliku za rast i ostavljanje traga na poslu. Kupac uvijek mora biti na prvom mjestu," zaključuje Edvard Varda. S fokusom na dugoročni rast i inovacije, UNCONDITIONAL je spreman za sljedećih 50 godina uspjeha.

 

UNCONDITIONAL company 
for UNCONDITIONAL companions

Naša priča počinje...

1974

Otvoren prvi dućan za kućne ljubimce u Splitu pod nazivom ZOO HOBBY

1994

širenje poslovanja na B2B, Hrvatska

2006

Osnovan UNCONDITIONAL Srbija, B2B

2012

Preuzete ZOOCITY poslovniceukupno 12 poslovnica

2018

Osnovan UNCONDITIONAL Slovenija, B2B

2020

Promjena imena iz ZOO HOBBY u UNCONDITIONAL Ljubimci nam daju bezuvjetnu ljubav (UNCONDITIONAL love), a ono što mi njima najviše možemo dati je bezuvjetna briga (UNCONDITIONAL care)

2021

Joint venture s njemačkom grupacijom Fressnapf UNCONDITIONAL, najveći specijalizirani distributer hrane, opreme i lijekova za kućne ljubimce u regiji – udružio je snage s njemačkom kompanijom Fressnapf, vodećom na europskom tržištu u proizvodnji i distribuciji vlastitih i ekskluzivnih brendova

2022

Preuzimanje SuperZoo-a UNCONDITIONAL d.o.o. je zajedno sa strateškim partnerom, njemačkom grupacijom Fressnapf, preuzeo češki lanac trgovina specijaliziranih za kućne ljubimce – SuperZoo

2022

Otvoren prvi ZOOCITY XXL formataZOOCITY Branimirova Zagreb koji se prostire na 600 m2 te u sklopu kojeg se nalazi ZOOCITY pekarnica

2023

Otvoren najveći ZOOCITY XXLZOOCITY Rijeka, Kukuljanovo na preko 800 m2

2024

Otvorena prva ZOOCITY poslovnica u novom premium konceptuZOOCITY Arena centar

2024

Otvorena 50. ZOOCITY poslovnica u Hrvatskoj

...

Na vrh